Salgsbetingelser
Salgsbetingelser for Northlab Norge AS
Kontaktinformasjon:
Organisasjonsnummer: 933 870 308
Postadresse: Nydalsveien 28, 0484 Oslo, Norge
E-post: kundeservice@northlab.no
1. Generelt
Disse salgsbetingelsene gjelder for alle salg av varer og tjenester fra Northlab Norge AS til forbrukere. Ved å bestille fra vår nettbutikk, aksepterer du disse betingelsene.
2. Betaling
Alle priser er oppgitt i kroner (NOK) og inkluderer merverdiavgift (MVA). Betaling trekkes fra din konto ved bestilling. Vi tilbyr følgende betalingsmetoder: Visa, Mastercard, Klarna og Vipps. Fraktkostnader kommer i tillegg og vil bli oppgitt før bestillingen fullføres. Vilkår for Klarna kan du finne her.
3. Levering
Standard leveringstid er 2–7 virkedager. Forsinkelser kan forekomme i perioder med stor pågang eller på grunn av uforutsette hendelser. Dersom levering blir forsinket, vil vi informere deg så snart som mulig. Du har rett til å heve kjøpet dersom forsinkelsen er vesentlig i henhold til forbrukerkjøpsloven.
4. Angrerett
Du har rett til å angre kjøpet innen 14 dager fra du mottar varene, i henhold til angrerettloven. For å benytte deg av angreretten må du kontakte oss skriftlig på kundeservice@northlab.no og returnere varene i original stand og emballasje. Vær oppmerksom på at angreretten kun gjelder for uåpnede produkter med ubrutt forsegling. Returkostnader dekkes av kunden, med mindre annet er avtalt.
5. Retur og bytte
Varer kan returneres eller byttes innen 30 dager fra du mottar dem, forutsatt at de er i ubrukt tilstand og i original emballasje. Åpnede produkter kan ikke returneres. Kunden er ansvarlig for returkostnader. For å gjennomføre en retur eller bytte, kontakt oss på kundeservice@northlab.no med ordrenummer og årsak til returen.
6. Mangel ved varen
Dersom det oppdages en mangel ved varen, ber vi deg kontakte oss på kundeservice@northlab.no så snart som mulig og senest innen rimelig tid etter at mangelen ble oppdaget. I henhold til forbrukerkjøpsloven kan du kreve omlevering, prisavslag eller heving av kjøpet dersom vilkårene er oppfylt. Vi forbeholder oss retten til først å forsøke å rette opp mangelen før andre tiltak vurderes.
7. Konfliktløsning
Dersom du har en klage, ber vi deg rette den til oss innen rimelig tid, i henhold til våre retningslinjer under punkt 6. Vi vil gjøre vårt beste for å løse eventuelle tvister. Skulle vi ikke komme til enighet, kan du kontakte Forbrukertilsynet for mekling. Forbrukertilsynet kan nås på telefon 23 400 600 eller via deres nettside på www.forbrukertilsynet.no.
8. Personvern
Vi behandler dine personopplysninger i henhold til personvernloven. Opplysningene du oppgir ved bestilling, brukes kun til å fullføre bestillingen, levere produktene til deg, og til å kommunisere rundt din bestilling. Vi deler ikke dine opplysninger med tredjeparter uten ditt samtykke, med mindre det er nødvendig for å fullføre tjenesten du har bestilt (for eksempel transportører). Opplysningene lagres så lenge det er nødvendig for å oppfylle formålet med behandlingen.